Thursday, December 06, 2007

RAWATAN MATA DI SABAH MEDICAL CENTRE (SMC)


Hari ini aku telah mendapatan rawatan mata di SMC dengan Dr Dayang Sayalam yang merupakan salah seorang doktor pakar mata di sana. Sikap doktor yang ramah menyebabkan aku senang hati. Dia telah check sindrom/masalah mata aku yang selalu berair dan merah2 dan telah memberi 2 jenis ubat bagi mengatasi dan memulihkan keadaan mata biarpun mungkin hasilnya tidak seoriginal dulu. Dengan penjelasan dan contoh2 gambar darinya memahamkan aku bahawa bukan aku seorang yang mengidapi penyakit sedemikian. Penyakit yg aku alami ini juga berpunca dari penyakit elergic/resdung yang aku alami sekarang. Kos rawatan tadi adalah berjumlah RM123 termasuk ubat dan insyaAllah 5 Jan 2008 nanti aku akan mendapat rawatan susulan di sana balik. Nampaknya hilanglah sedikit masalah stress aku berkaitan dengan penyakit mata ini yang memberi jaminan dan harapan bahawa insyaAllah ia boleh dipulihkan.
>KFC Karamungsing KK<

0 Comments:

Post a Comment

<< Home